HONDA Civic - NON EURO FG/FA FD1 zawieszenie gwintowane BC Racing ER Zobacz większe

HONDA Civic - NON EURO FG/FA FD1 zawieszenie gwintowane BC Racing ER

Nowy produkt

zawieszenie gwintowane BC Racing ER HONDA Civic - NON EURO FG/FA FD1 06-

wariant ER

nr kat. : A-18

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 6/6

UWAGI PRODUCENTA: mocowanie przednie camber, tył brak mocowania , z tyłu osobno sprężyna i amortyzator

Więcej szczegółów

dostawa na zamówienie (czas ok. 5 - 13 dni rob. po wpłacie zaliczki lub całości) zapytaj o czas realizacji

2 340,99EUR

Więcej informacji

zawieszenie gwintowane BC Racing ER HONDA Civic - NON EURO FG/FA FD1 06-

wariant ER

For Race and Track

dla profesjonalistów, wyścigi, drift

przód : mocowanie górne Camber lub Camber/Castor lub Pillowball

tył : mocowanie górne Pillowball

nr kat. : A-18

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 6/6

UWAGI PRODUCENTA: mocowanie przednie camber, tył brak mocowania , z tyłu osobno sprężyna i amortyzator

 

 

w zestawie :

kompletne zawieszenie gwintowane

klucze do regulacji

karta gwarancyjna  

 

Flagowy produkt BC Racing z zewnętrznymi zbiorniczkami i osobną regulacją siły dobicia i siły odbicia. Seria ER oferuje te same funkcję i gwarancję najwyższej jakości komponentów co serie BR i RM, ale dodatkowe regulacje i konstrukcja sprawiają, że jest to produkt dla najbardziej wymagających kierowców.

Zewnętrzne zbiorniczki pozwalają na zwiększenie ilości oleju pracującego w amortyzatorze. W porównaniu do tradycyjnych konstrukcji zabieg ten pozwala na ograniczenie zjawiska, kiedy olej po podgrzaniu do szczytowych wartości traci swoją lepkość, a co za tym idzie właściwości tłumiące amortyzatora drastycznie. Konstrukcja zewnętrznych zbiorniczków jest najlepszym rozwiązaniem do osiągnięcia maksymalnej wydajności i utrzymywaniu stałych parametrów bez względu na warunki pracy czy to podczas wyścigów, driftu czy jazdy po torze.

Osobna regulacja siły dobicia i odbicia, dzięku której można precyzyjnie określić sposób pracy zawieszenia, tak aby osiągać maksymalny kompromis pomiędzy przyczepnością, sterownością, a maksymalną możliwą prędkością

 

cechy zawieszenia ( zależne od modelu auta: proszę sprawdzić specyfikacje dla danego wariantu i uwagi producenta):

- dla większości wariantów górne mocowania metalowe wraz z łożyskami

- dla większości wariantów możliwość ustawienia cambera

- mocowania wykonane z wysokiej jakości aluminium

- 30-sto stopniowa regulacja twardości

- regulacja wysokości sprężyn

- regulacja wysokości dolnego mocowania w

  celu zapewnienia pracy w pełnym skoku

- specjalne osłony tłoczysk dla zapewnienia

   pełnej ochrony przed zanieczyszczeniami

- możliwość dobrania sprężyn o innej twardości

   z katalogu producenta

 

 

BC Racing to producent zawieszeń gwintowanych uznany od wielu lat na rynku amerykańskim i azjatyckim. Znany ze znakomitej jakości użytych komponentów, wykończenia i przede wszystkim bezawaryjności.

 

W ofercie dominują aplikacje do japońskich marek, włącznie z najbardziej egzotycznymi modelami, ale jest również bardzo szeroka gama aplikacji do europejskich i amerykańskich aut.

 

Co wyróżnia BC Racing na tle innych światowych producentów zawieszeń? Aż cztery rózne warianty różniące się konstrukcją i specyfikacją: od tańszych, budżetowych serii V1 i BR, poprzez prestiżową serię RM Monotube Inverted, aż po flagową serię ER. Tak rozbudowana oferta pozwala wybrać wariant w zależności od oczekiwań kierowcy, zarówno do zastosowania drogowo-ulicznego, jak i profesjonalnego: na tor i do wyścigów.

 

BC Racing jest ulubiona marką zawieszeń używanych przez zawodników w drifcie, w USA Daigo Saito, przez wielu uznawany za najlepszego na świecie od wielu lat zawodnika w tym sporcie, korzysta w zawodach Formula Drift z zawieszeń wyczynowej serii BC Racing ER.

 

Więcej szczegółow na temat zawieszeń BC Racing oraz parametry poszczególnych wariantów można znaleźć na naszej stronie: www.bc-racing.pl