BMW M3 E46 zawieszenie gwintowane BC Racing DS DA seria torowa degresywna

Nowy produkt

zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98-

wariant DS DA

nr kat. : I-14

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12

UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )

Więcej szczegółów

1 480,55EUR

Więcej informacji

zawieszenie gwintowane BC Racing BMW M3 E46 98-

wariant DS DA

Degresywna charakterystyka - zestrojenie typowo torowe. Inaczej niż zawieszenia uliczne, które są działają progresywnie lub liniowo i utwardzają się wraz ze wzrostem obciążenia tutaj pożądana sportowa charakterystyka tłumienia jest dostępna nawet w początkowym zakresie pracy tłoczyska zachowując jednocześnie liniową charakterystykę tłumika przy wyższych prędkościach. Jedną z największych zalet zwiększonej siły tłumienia przy niskich prędkościach jest to, co czuje kierowca, np. przechylenie, pochylenie, nurkowanie i szybkie zmiany masy na technicznych torach wyścigowych

For Trackday

tuning, wyścigi, trackday, drift

przód : mocowanie górne Pillowball 

tył : mocowanie górne poduszka gumowa 

nr kat. : I-14

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12

UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )

 

 

w zestawie :

kompletne zawieszenie gwintowane

klucze do regulacji

karta gwarancyjna  

 

cechy zawieszenia ( zależne od modelu auta: proszę sprawdzić specyfikacje dla danego wariantu i uwagi producenta)

Seria BC Racing RM wyposażona jest w najwyższej jakości amortyzatory odwrócone typu monotube z przodu oraz z przodu i z tyłu w zależności od modelu auta. Specyfikacja zawieszeń RM jest bardzo zbliżona do serii BR, ale właśnie poprzez odwrócenie amortyzatorów udało się uzyskać dodatkowe korzyści.

Duże 42mm tłoczysko i konstrukcja upside-down skutkuje dużo większą wytrzymałością i odpornością na boczne przeciążenia w stosunku do tradycyjnych konstrukcji. Redukując niepożądane luzy wywoływane przez odchylenia pozwala na jeszcze dokładniejsze i bardziej przewidywalne prowadzenie przy agresywnej jeździe

- dla większości wariantów górne mocowania metalowe wraz z łożyskami

- dla większości wariantów możliwość ustawienia cambera

- mocowania wykonane z wysokiej jakości aluminium

- 30-sto stopniowa regulacja twardości

- regulacja wysokości sprężyn

- regulacja wysokości dolnego mocowania w

  celu zapewnienia pracy w pełnym skoku

- specjalne osłony tłoczysk dla zapewnienia

   pełnej ochrony przed zanieczyszczeniami

- możliwość dobrania sprężyn o innej twardości

   z katalogu producenta

 

 

BC Racing to producent zawieszeń gwintowanych uznany od wielu lat na rynku amerykańskim i azjatyckim. Znany ze znakomitej jakości użytych komponentów, wykończenia i przede wszystkim bezawaryjności.

 

W ofercie dominują aplikacje do japońskich marek, włącznie z najbardziej egzotycznymi modelami, ale jest również bardzo szeroka gama aplikacji do europejskich i amerykańskich aut.

 

Co wyróżnia BC Racing na tle innych światowych producentów zawieszeń? Aż cztery rózne warianty różniące się konstrukcją i specyfikacją: od tańszych, budżetowych serii V1 i BR, poprzez prestiżową serię RM Monotube Inverted, aż po flagową serię ER. Tak rozbudowana oferta pozwala wybrać wariant w zależności od oczekiwań kierowcy, zarówno do zastosowania drogowo-ulicznego, jak i profesjonalnego: na tor i do wyścigów.

 

BC Racing jest ulubiona marką zawieszeń używanych przez zawodników w drifcie, w USA Daigo Saito, przez wielu uznawany za najlepszego na świecie od wielu lat zawodnika w tym sporcie, korzysta w zawodach Formula Drift z zawieszeń wyczynowej serii BC Racing ER.

 

Więcej szczegółow na temat zawieszeń BC Racing oraz parametry poszczególnych wariantów można znaleźć na naszej stronie: www.bc-racing.pl