Nowy produkt
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98-
wariant ZR
nr kat. : I-14
twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12
UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM - mocowanie przednie, tył osobno amortyzator i sprężyna
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
zawieszenie gwintowane BC Racing BMW M3 E46 98-
wariant DS DA
Degresywna charakterystyka - zestrojenie typowo torowe. Inaczej niż zawieszenia uliczne, które są działają progresywnie lub liniowo i utwardzają się wraz ze wzrostem obciążenia tutaj pożądana sportowa charakterystyka tłumienia jest dostępna nawet w początkowym zakresie pracy tłoczyska zachowując jednocześnie liniową charakterystykę tłumika przy wyższych prędkościach. Jedną z największych zalet zwiększonej siły tłumienia przy niskich prędkościach jest to, co czuje kierowca, np. przechylenie, pochylenie, nurkowanie i szybkie zmiany masy na technicznych torach wyścigowych
For Trackday
tuning, wyścigi, trackday, drift
przód : mocowanie górne Pillowball
tył : mocowanie górne poduszka gumowa
nr kat. : I-14
twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12
UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
Nowe zawieszenia gwintowane serii ZR firmy BC Racing oferują 3-drożny, regulowany system gwintowania na torze dla początkujących i profesjonalistów w cenie niespotykanej wcześniej na rynku zawieszeń wyczynowych. Każdy system serii ZR oferuje niezależną regulację kompresji niskiej i wysokiej prędkości oraz oddzielną regulację odbicia. Oferują również pełną regulację wysokości niezależnie od skoku tłoka i napięcia wstępnego sprężyny.
W samochodach z kolumnami McPherson seria ZR jest standardowo wyposażona w odwrócony jednorurowy amortyzator ze stalową plecioną linką pokrytą teflonem, wychodzącą z górnej części amortyzatora do zewnętrznych zbiorników, które można zdalnie zamontować w komorze silnika lub bagażniku. Zestawy z serii ZR oferują 30 kliknięć regulacji odbicia, 15 kliknięć regulacji niskiej prędkości kompresji i 12 kliknięć szybkiej kompresji.
* Regulacja tłumienia w 3 zakresach
* Zaprojektowany w 100% do wykorzystania na torze
* Amortyzatory upside-down (w zależności od modelu)
* Konstrukcja dual piston(1 w zbiorniczku / 1 w amortyzatorze)
* Węże w oplocie do zewnętrznego zbiornika na odwróconych amortyzatorach i solidne mocowania
* Dostępne różne twardości sprężyn ( custom spring rate )
* Całkowicie rozbieralne
* Konstrukcja amortyzatora jednorurowego
w zestawie :
kompletne zawieszenie gwintowane
klucze do regulacji
karta gwarancyjna
cechy zawieszenia ( zależne od modelu auta: proszę sprawdzić specyfikacje dla danego wariantu i uwagi producenta)
Seria BC Racing RM wyposażona jest w najwyższej jakości amortyzatory odwrócone typu monotube z przodu oraz z przodu i z tyłu w zależności od modelu auta. Specyfikacja zawieszeń RM jest bardzo zbliżona do serii BR, ale właśnie poprzez odwrócenie amortyzatorów udało się uzyskać dodatkowe korzyści.
Duże 42mm tłoczysko i konstrukcja upside-down skutkuje dużo większą wytrzymałością i odpornością na boczne przeciążenia w stosunku do tradycyjnych konstrukcji. Redukując niepożądane luzy wywoływane przez odchylenia pozwala na jeszcze dokładniejsze i bardziej przewidywalne prowadzenie przy agresywnej jeździe
- dla większości wariantów górne mocowania metalowe wraz z łożyskami
- dla większości wariantów możliwość ustawienia cambera
- mocowania wykonane z wysokiej jakości aluminium
- 30-sto stopniowa regulacja twardości
- regulacja wysokości sprężyn
- regulacja wysokości dolnego mocowania w
celu zapewnienia pracy w pełnym skoku
- specjalne osłony tłoczysk dla zapewnienia
pełnej ochrony przed zanieczyszczeniami
- możliwość dobrania sprężyn o innej twardości
z katalogu producenta
BC Racing to producent zawieszeń gwintowanych uznany od wielu lat na rynku amerykańskim i azjatyckim. Znany ze znakomitej jakości użytych komponentów, wykończenia i przede wszystkim bezawaryjności.
W ofercie dominują aplikacje do japońskich marek, włącznie z najbardziej egzotycznymi modelami, ale jest również bardzo szeroka gama aplikacji do europejskich i amerykańskich aut.
Co wyróżnia BC Racing na tle innych światowych producentów zawieszeń? Aż cztery rózne warianty różniące się konstrukcją i specyfikacją: od tańszych, budżetowych serii V1 i BR, poprzez prestiżową serię RM Monotube Inverted, aż po flagową serię ER. Tak rozbudowana oferta pozwala wybrać wariant w zależności od oczekiwań kierowcy, zarówno do zastosowania drogowo-ulicznego, jak i profesjonalnego: na tor i do wyścigów.
BC Racing jest ulubiona marką zawieszeń używanych przez zawodników w drifcie, w USA Daigo Saito, przez wielu uznawany za najlepszego na świecie od wielu lat zawodnika w tym sporcie, korzysta w zawodach Formula Drift z zawieszeń wyczynowej serii BC Racing ER.
Więcej szczegółow na temat zawieszeń BC Racing oraz parametry poszczególnych wariantów można znaleźć na naszej stronie: www.bc-racing.pl