TOYOTA CELICA (SUPERSTRUT) ST205 zawieszenie gwintowane BC Racing ER Zobacz większe

TOYOTA CELICA (SUPERSTRUT) ST205 zawieszenie gwintowane BC Racing ER

Nowy produkt

zawieszenie gwintowane BC Racing ER TOYOTA CELICA (SUPERSTRUT) ST205 94-99

wariant ER

nr kat. : C-26

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/5

UWAGI PRODUCENTA: przednie mocowanie camber

Więcej szczegółów

dostawa na zamówienie (czas ok. 5 - 13 dni rob. po wpłacie zaliczki lub całości) zapytaj o czas realizacji

2 340,99EUR

Więcej informacji

zawieszenie gwintowane BC Racing ER TOYOTA CELICA (SUPERSTRUT) ST205 94-99

wariant ER

For Race and Track

dla profesjonalistów, wyścigi, drift

przód : mocowanie górne Camber lub Camber/Castor lub Pillowball

tył : mocowanie górne Pillowball

nr kat. : C-26

twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/5

UWAGI PRODUCENTA: przednie mocowanie camber

 

 

w zestawie :

kompletne zawieszenie gwintowane

klucze do regulacji

karta gwarancyjna  

 

Flagowy produkt BC Racing z zewnętrznymi zbiorniczkami i osobną regulacją siły dobicia i siły odbicia. Seria ER oferuje te same funkcję i gwarancję najwyższej jakości komponentów co serie BR i RM, ale dodatkowe regulacje i konstrukcja sprawiają, że jest to produkt dla najbardziej wymagających kierowców.

Zewnętrzne zbiorniczki pozwalają na zwiększenie ilości oleju pracującego w amortyzatorze. W porównaniu do tradycyjnych konstrukcji zabieg ten pozwala na ograniczenie zjawiska, kiedy olej po podgrzaniu do szczytowych wartości traci swoją lepkość, a co za tym idzie właściwości tłumiące amortyzatora drastycznie. Konstrukcja zewnętrznych zbiorniczków jest najlepszym rozwiązaniem do osiągnięcia maksymalnej wydajności i utrzymywaniu stałych parametrów bez względu na warunki pracy czy to podczas wyścigów, driftu czy jazdy po torze.

Osobna regulacja siły dobicia i odbicia, dzięku której można precyzyjnie określić sposób pracy zawieszenia, tak aby osiągać maksymalny kompromis pomiędzy przyczepnością, sterownością, a maksymalną możliwą prędkością

 

cechy zawieszenia ( zależne od modelu auta: proszę sprawdzić specyfikacje dla danego wariantu i uwagi producenta):

- dla większości wariantów górne mocowania metalowe wraz z łożyskami

- dla większości wariantów możliwość ustawienia cambera

- mocowania wykonane z wysokiej jakości aluminium

- 30-sto stopniowa regulacja twardości

- regulacja wysokości sprężyn

- regulacja wysokości dolnego mocowania w

  celu zapewnienia pracy w pełnym skoku

- specjalne osłony tłoczysk dla zapewnienia

   pełnej ochrony przed zanieczyszczeniami

- możliwość dobrania sprężyn o innej twardości

   z katalogu producenta

 

 

BC Racing to producent zawieszeń gwintowanych uznany od wielu lat na rynku amerykańskim i azjatyckim. Znany ze znakomitej jakości użytych komponentów, wykończenia i przede wszystkim bezawaryjności.

 

W ofercie dominują aplikacje do japońskich marek, włącznie z najbardziej egzotycznymi modelami, ale jest również bardzo szeroka gama aplikacji do europejskich i amerykańskich aut.

 

Co wyróżnia BC Racing na tle innych światowych producentów zawieszeń? Aż cztery rózne warianty różniące się konstrukcją i specyfikacją: od tańszych, budżetowych serii V1 i BR, poprzez prestiżową serię RM Monotube Inverted, aż po flagową serię ER. Tak rozbudowana oferta pozwala wybrać wariant w zależności od oczekiwań kierowcy, zarówno do zastosowania drogowo-ulicznego, jak i profesjonalnego: na tor i do wyścigów.

 

BC Racing jest ulubiona marką zawieszeń używanych przez zawodników w drifcie, w USA Daigo Saito, przez wielu uznawany za najlepszego na świecie od wielu lat zawodnika w tym sporcie, korzysta w zawodach Formula Drift z zawieszeń wyczynowej serii BC Racing ER.

 

Więcej szczegółow na temat zawieszeń BC Racing oraz parametry poszczególnych wariantów można znaleźć na naszej stronie: www.bc-racing.pl