zawieszenie gwintowane BC Racing BMW M3 E46 98- wariant BR RA nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing BMW M3 E46 98- wariant BR RA nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing BMW M3 E46 98- wariant BR RA nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: z mocowaniem górnym offset, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant RM MA nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant RM MAnr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant RM MA nr kat. : I-14 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: z mocowaniem górnym offset, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna
zawieszenie gwintowane BC Racing ER BMW M3 E46 98- wariant ER nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing ER BMW M3 E46 98- wariant ER nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing ER BMW M3 E46 98- wariant ER nr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: z mocowaniem górnym offset, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant DS DAnr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna ,mocowanie górne camber ( na zamówienie camber/castor -seryjnie w wariancie ER )
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant ZRnr kat. : I-14twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: Camber/Castor TM - mocowanie przednie, tył osobno amortyzator i sprężyna