Jeżeli towar sciągany jest bezpośrednio na zamówienie, wysyłka paczki jest zależna od dostępności produktu u producenta. Zazwyczaj realizacja trwa 3 do 5 dni roboczych, jeżeli produkt jest niedostępny u producenta realizacja zamówienia może potrwac od 2 do 3 tygodni. Przed złozeniem zamówienia możemy sprawdzić Państwu dostępność i przewidywany czas realizacji.
Wszystkie paczki wysyłamy kurierem GLS lub Siódemka. Do wyboru mają Państwo dwie formy:
- wpłata na konto - 19 zł - całość należności wraz z kosztami transportu należy wpłacić na nasze konto
- pobranie - 25 zł - całość należności wraz z kosztami transportu zapłacą Państwo kurierowi przy odbiorze paczki
Każdy produkt jaki został u nas zakupiony, podlega zwrotowi/wymianie
Uwaga! Zwrot towaru ściąganego bezpośrednio na zamówienie z zagranicy jest możliwy tylko po pokryciu kosztów odesłaniu towaru do producenta. U niektórych producentów w przypadku nietypowego asortymentu zwrot może byc niemożliwy. Prosimy pytać o warunki zwrotów w przypadku konkretnych produktów.
Aby towar mógł być zwrócony/wymieniony proszę pamiętać o najważniejszych rzeczach:
- wraz z towarem proszę odesłać paragon (małą karteczkę z kasy fiskalnej), którą dołączamy do każdego zakupu
- towar nie może być używany, nosić śladów użytkowania, nie może mieć zniszczonego opakowania ( poza opakowaniem zbiorczym w którym wysyłany jest towar )
- jeśli produkt ma być zwrócony prosimy do paczki dołączyć kartkę z informacjami niezbędnymi do wykonania przelewu
Zgodnie z prawem mają Państwo 10 dni na odesłanie paczki na nasz adres tj DB Tuning Nowowiejska 78 50-315 Wrocław. Bardzo prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem, gdyż nie zostaną odebrane. W przypadku zwrotu towaru, przelew zostanie wykonany przez nas w przeciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania paczki. Wymiana towaru nastąpi natomiast w przeciągu 2 dni roboczych.
Jeśli zakupiony u nas produkt posiada wady, mają Państwo pełne prawo do reklamacji. Prosimy odesłać wadliwy towar wraz z paragonem na nasz adres tj DB Tuning Nowowiejska 78 50-315 Wrocław. Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem, gdyż nie zostaną odebrane. Wszystkie reklamacje przekazujemy bezpośrednio do producenta, czas rozpatrzenia reklamacji to do 30 dni, w czasie których klient otrzyma nowy, pozbawiony wad towar lub otrzyma zwrot pieniędzy na konto w razie braku towaru. W przypadku części które są sprowadzane na zamówienie i nie posiadamy ich na stanie magazynowym termin wymiany gwarancyjnej jest zależny od dostępności części u producenta.