zawieszenie gwintowane BC Racing AUDI A4 B5 95-00 wariant BR RS nr kat. : S-01 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 10/6 UWAGI PRODUCENTA:
zawieszenie gwintowane BC Racing VW LUPO GTI 98-05 wariant V1 VN nr kat. : H-09 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 5/3 UWAGI PRODUCENTA: z tyłu osobno sprężyna i amortyzator
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW M3 E46 98- wariant RM MA nr kat. : I-14 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 8/12 UWAGI PRODUCENTA: z mocowaniem górnym offset, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube HONDA CIVIC TYPE-R FN2 06+ wariant RM MA nr kat. : A-40 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 6/6 UWAGI PRODUCENTA:
zawieszenie gwintowane BC Racing monotube BMW 3 E36 M3 E36 92-99 wariant RM MA nr kat. : I-26 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 6/8 UWAGI PRODUCENTA: offset topmount, mocowanie przednie camber, tył osobno amortyzator i sprężyna
zawieszenie gwintowane BC Racing AUDI A6L C6 06+ wariant V1 VN nr kat. : S-10 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 12/10 UWAGI PRODUCENTA:
zawieszenie gwintowane BC Racing ER HONDA CIVIC/CR-X EF9/ED 88-91 wariant ER nr kat. : A-33 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 10/5 UWAGI PRODUCENTA: mocowanie dolne tył widełki
zawieszenie gwintowane BC Racing ER SUBARU BRZ/Toyota 86 ZC6 12+ wariant ER nr kat. : C-89/F-20 twardość sprężyn (spring rate) kg na mm przód/tył : 6/4 UWAGI PRODUCENTA: